♥ Lite blandade bilder

Godmorgon Sverige!

Har ni sovit gott? Jag har sovit hur gott som helst, men är något seg fortfarande. Lovis kom precis hit för en stund sedan och Engla blev lika glad som vanligt, dom är verkligen bra vänner.

Igår passa jag en ur söt vovve vid namn Tesla och hon är snart 11 veckor, hur go som helst men ack så busig :-)

Lägger in lite bilder på Tesla,Engla och min älskling som är tagna med min iphone. Klänningen till nyår lägger jag in också för folk har bett om det, jag är i allafall nöjd.

Christian ligger och sover fortfarande, lika bra att han passar på att sova nu för han åker och jobbar ikväll och sover borta i natt, jag kommer sakna honom som vanligt men vad gör man liksom.

Kan ni förstå att det är december imorgon? Sista månaden på detta året. Jag tycker tiden gått för snabbt, kan inte förstå att det är jul. Men julkänslan har infunnit sig i allafall efter vi fick upp stakarna och julgardinerna och sådär i helgen, är jätte mysigt.

Nu dricker jag kaffe och undrar vad jag ska göra, om jag ska vara vaken eller krypa ner hos Christian en stund till. Enligt termometern är det nästan 13 minus ute *brr* säger jag bara.

Kattfan löper ännu en gång, senast hon löpte var när jag blev opererad dvs för snart 2 veckor. Hur ofta ska dom löpa egentligen??

Första bilderna är på Christian och Engla och sen bara Engla. Därefter min nyårsklänning, Tesla som sover i min famn och Engla som ligger i knäet på Christian och sover, visst är dom söta?

Ha en fortsatt bra dag. Kram på er



Kommentarer
Postat av: malin

himla fin klänning! :) var finns sånna?

2010-12-04 @ 18:36:48
URL: http://malinalice.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0