♥ Nyårsklänningen beställd+bild

Godkväll!

Har helgen varit bra för allesammans? Min helg har varit otroligt lugn och skön. Camilla kom ju hit i lördags med sina 2 barn, dom sov över i min lägenhet. På söndagen åkte vi och köpte nybakta bullar till frukost och vi satt bara och umgicks och snacka i stort sett hela dagen. Ungarna busade lite och sådär, vilket vi vuxna också gjorde :-) barnasinnet kom fram då, men kul var det i allafall.

Nu sitter jag här helt ensam eftersom Christian nyligen åkte iväg till jobbet. Han kommer hem imorgon kväll någon gång. Det jag ser fram emot är fredag eftersom han är ledig då.

I brist på annat hitta jag en perfekt nyårs klänning på www.bubbelroom.se som jag var tvungen att beställa hem. Det är tänkt att jag ska ha den på nyårsafton.

I morse när man vaknade var det närmare 7 minus ute och det har varit rätt kallt hela dagen. Jag och Christian tog en långis med vovven tidigare idag, riktigt skönt eftersom solen var framme då.

Vet inte riktigt vad som händer ikväll. Jag är på dåligt humör vilket jag blir VARJE gång Christian åker iväg och ska sova borta. Vet inte riktigt varför heller, men så är det i allafall.

Nu ska jag dricka kaffe och pyssla lite här hemma. Blir kankse att träffa en kompis senare ikväll men vi får se.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0