♥ Operationen gick bra

Godmorgon världen!

Hoppas helgen varit bra? min har varit så lugn som det bara går, har inte haft mycket ork att blogga.

Jag blev som sagt opererad i Torsdags och det gick bra. Operationen tog 6 timmar och det tillkom ett problem mot förra året men det löste sig sa läkaren och en jäkla tur är väl det :-)

Jag vaknade kl 16.15 på torsdags eftermiddagen och mådde helt okej, inget illamående eller något. Fick komma upp på avdelningen kl 18.30 och då vänta det besök. Mitt kära EX var där och hälsa på och ville kolla så allt gick bra, även Christian och hans bror var på plats, så kort sagt så var det mycket på kort tid, men det var kul. Natten var dock hemskt, kunde inte sova och vakna i omgångar när dom kollade till en 100 ggr i timmen kändes det som.

I fredags förmiddags kom jag hem, Christians bror hämta mig på sjukhuset. När jag kom hem väntade 10 röda rosor på mitt nattduksbord från min älskling och ett fint kort som ni snart kommer få se. Blir riktigt glad när folk tänker på en sådär, när man inte räknat med det.

Christian sluta redan 14 i fredags och jag sov visst när han kom hem. Han pussa på mig och jag vaknade såklart.

Så i lördags och igår gjorde vi absolut INGENTING, jag har ju lite små ont i örat och sådär vilket i sig kanske inte är så konstigt =) men det blir bättre för varje dag. Har sluppit ta smärtstillande, har tagit 1 ipren innan man lägger sig för natten för att ligga säkert.

Jag undrar om jag sa något dumt till läkaren när jag var sövd, för när jag vakna så märktes det dock ingenting men i fredags så var jag helt blå/lila och svullen under ÖGAT precis som jag åkt på en smäll =) och jag har varit sövd många gånger men aldrig varit med om detta.

Fler som känner sig (o)sexig i sjukhusets kläder? Jag var bara tvungen att ta bild på det *s* och Christian sa att det var tur man inte går omkring så varje dag :-P

Ögat ser värre ut idag än vad det gjorde när kortet togs. Bilderna är tagen med min iphone.

Kram på er






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0