♥ Övergiven igen :(

Godkväll på er!

Jag är verkligen inte piggelin ikväll. Christian övergav oss för att åka till jobb runt 17 tiden och jag saknar honom redan, hur sjutton kan det kännas såhär. Borde jag inte vant mig nu när 3 månader har gått?? vi tycker det men så är det inte, han blir också känslig när han måste åka.

Som tur är så är det fredag imorgon och så fort han kommer hem börjar en underbar helg med ett par dagars ledighet för honom, ska bli så skönt.

Vi blev visst bortbjudna på kalas hos en kompis son på lördag. Han fyller 1 år, svårt att tänka sig. Tänk att lillkillen redan är ett år. En annan kompis tös blev 1 år i förrgår. Vart tar tiden vägen? småttingarna växer FÖR fort.

Har sovit bort 1½ timme nu på kvällen. Tog en ipren runt 19.20 för min tandvärk för det brukar hjälpa. Vakna kl 21 med HUVUDVÄRK, hur i helvete är det möjligt? :-) det undrar jag.

Sitter här och sms:ar med mitt hjärta lite och pratar bort tiden på msn med en kompis.

Jag ska se om det kommer något vettigt på tv och göra en skål popcorn och sätta mig där innan det är dags för ett bubbelbad och sedan sängen.

Gör ni något kul ikväll?

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0