♥ Se det snöar, se det snöar det var väl roligt hurra

Godmiddag på er!

Har snön kommit i hela sverige nu eller? Här vräker snön verkligen ner. Inatt när man la sig så var det inte en snöflinga ute men när man vaknade i morse var det helt vitt ute.
Jag blev inte över förtjust direkt men hunden däremot blev lycklig, hon älskar snö.

Bara att hoppas Christian kommer hem i bra tid ikväll så han inte fastnar någonstans.

Tog ett par kort med mobilen innan när man var ute. Är säkert 1 dm nö ute om inte mer, och verkar inte finnas några planer på att det ska sluta snöa heller. Blåser gör det ganska bra också, det känns inte skönt att vara ute då, känns som slag i ansiktet då typ.

Så jag ska absolut beställa hem ett par vinterskor nu, nu är det inte bra att gå omkring i converse skorna mer, håller ni inte med mig? :-)

Nu tänkte jag ta en kopp kaffe och starta en tvättmaskin innan jag ska vila lite. Sov lite dåligt i natt igen, troligen för mitt sällskap inte var hemma.

Jag hoppas ni får en underbar dag i allafall.




Kommentarer
Postat av: sandra

åh vad fuskigt! här är då ingen snö än!? :o

2010-11-09 @ 14:23:38
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0