♥ Vaken sedan kl 5

Hej mina  vänner!

Har veckan börjat bra? det har det för mig. Christian jobbar som sagt hemma denna veckan vilket gör att han börjar tidigt. Han går upp kl 5 på morgonen för att vara på jobb till 6.

Så jag har också varit uppe sedan 5 i morse, men vid kl 8 satte jag igång och pyssla. Jag har tagit hand om disken, dammsugit, skurat golven, putsat tv&badrumsskåp, skurat badkar och handfat. Varit och handlat och gjort en cheesecake till ikväll. Så jag känner mig faktiskt riktigt duktig.

Nu hade jag tänkt sova en stund för att om några timmar börja med maten så den är klar tills Christian och hans bror kommer hem runt 17 tiden. Hans bror följde ju med till jobbet idag och kommer sova här hela veckan pga min operation på torsdag morgon.

Annars tror jag inte det händer så mycket denna veckan faktiskt. Ingen aning om vad man ska göra imorgon för städa och dona kan jag inte göra varje dag precis.

Så jag tar gärna emot tips på vad man kan göra imorgon?

Idag är det riktigt kallt här, eller ja det ser ut så ute för det är frost på gräsmattan men är ju inte så kallt enligt termometern.

Nu är det mindre än en MÅNAD kvar tills jag blir faster för första gången :-) ska bli såå mysigt att få snusa bebis i jul när man åker ner, tyckte Christian med det skulle bli.

Bara jag av syskonen kvar som inte har barn än, men det kommer väl det också en vacker dag.

Just nu känns livet HÄRLIGT OCH SÅ UNDERBART.

Hoppas ni får en fortsatt bra dag. Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0