♥ Vinter skorna är kommna

Godmorgon vänner!

Sovit gott? det gjorde jag, somna dock rätt sent för jag låg och sms:a med Christian till halv 2 i natt ungefär. Men jag kom upp i tid i allafall och det är huvudsaken.

Lovis kom ju en timme senare idag vilket faktiskt känns skönt.

Jag beställde förresten 2 par vinter skor i tisdags mitt på dagen och igår kom dom :-O det kallar jag snabb leverans faktiskt. Vi ska hämta ut dom imorgon när älsklingen är ledig. Kan behövas nu när det är massa snö ute och kallt.

Händer nog inte så mycket här idag tror jag. Ska väl snart ta en duch och sådär och sen blir det att kika på VBÅ vid 10.20 innan man ska gå ut en sväng med hundarna.

Kommer lägga in bild på skorna sen när man hämtat dom. Vi ska även åka till Kisa imorgon och hämta vinter däcken, tror det är dags för det eller vad säger ni *L* är ju lite små halt på vägarna och så nu.

Nu ska jag ta mig lite kaffe och försöka vakna till lite.

Önskar er en underbar dag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0