♥ Bilder från i fredags

Hej mina vänner!

Vet att det var ett tag sedan jag skrev här men nu är det dags igen.

Helgen har varit helt okej, har absolut inget att klaga på. Min älskling kom hem i vettig tid i fredags kväll så han följde med mig och Camilla ut på harrys. Tycker kvällen blev riktig trevlig. Tror vi var hemma runt 02.30 tiden på natten så vi stanna inte tills dom stängde riktigt.

Så ifredags natt sov vi hemma hos mig för en gångs skull, kändes lite ovanligt men kommer bli lite mer utav det nu. Måndag&Tisdag kommer vi sova där med eftersom dom ska måla om här hos Christian då.

Tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder från i fredags. Dock är höstbilden tagen igår kväll med iphonen men alla andra är tagna med en vanlig kamera.

Har er helg varit bra?

Imorgon och på tisdag är ju Christian ledig sen sover han ju borta onsdag-torsdag och på fredag är han också ledig så han jobbar inte så mycket denna veckan. Kan ju vara skönt ibland. Blir att åka och stor handla och tanka bilen imorgon förmodar jag och på tisdag ska vi till Kisa och hämta vinterdäck och våldgästa hans bror :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0