♥ Lördagen den 23/10

Godmorgon sunshines!

Fick äntligen sova ut lite idag, både jag och Christian vaknade kl 9. Skönt att han inte behöver gå upp kl 5 på helgerna, det hade nog blivit för mycket.

Christian hämta Kjell på väg hem igår kväll så dom var hemma runt 20.30 och då var maten klar. Det var helt klart ätbart i allafall :) så Kjell sov här igår kväll också. Men jag tycker alltid det är trevligt med sällskap av sina vänner.

Tror inte det händer så mycket idag faktiskt, allt jag vet är att vi ska åka till mig och hämta katterna så dom får bo här istället eftersom jag redan bor här i stort sett. Får hoppas dom trivs i sitt nya hem :-)

Idag är det dessutom 2½ månad (10 veckor) som vi har varit tillsammans, men av någon anledning känns det som vi varit ihop betydligt längre men i vilket fall som helst känns allting verkligen jätte bra mellan oss.

Ska ni göra något kul i helgen?

Nu ska vi göra oss klara för att åka iväg lite men kanske skriver senare.

Ha en bra dag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0