♥ Miss you already

Godkväll sötnosar!

Har er vecka varit bra såhär långt? Min vecka har varit helt okej. Christian jobba borta i tisdags och kom hem sent igår kväll, och nu för en stund sedan åkte han igen och kommer hem imorgon kväll. Måste börja hitta sätt att fördriva tiden med när jag är ensam.

Natten till i tisdags hade jag verkligen svårt att sova när han inte låg bredvid, tror jag var vaken kl 4 fortfarande och gick upp 07.15 så det var inte mkt sömn där.

Imorgon är det alltså fredag och då är älsklingen lång ledig, han är ledig måndag&tisdag så det ska bli så skönt att få umgås med honom då.

Imorgon kommer bästa vännen in till stan så vi ska festa lite tänkte vi. Blir utgång på harrys och sen ska hon sova hemma hos mig till lördag. Ska bli kul att träffa henne igen.

Idag fick jag även operations tiden för vänster öra. Ni minns kanske operationen jag gjorde i mars förra året, det är samma sak fast på andra örat, tar typ 8 timmar att utföra så jag får skaffa hundvakt eftersom jag måste ligga över en natt. Blev super nervös, men är väl så när det gäller en sådan sak. Ska dit och ta prover och skriva in mig för operation den 27:e och den 18/11 sker operationen.

Lägger in en bild på min söta kisse. Tagen med min iphone så den tar helt okej bilder

Vad händer för er i helgen? Nu ska jag ta tag i disken här.

Ha en fortsatt bra kväll. Kram på er




Kommentarer
Postat av: Jennie

oh vilken söt katt!

Kommer ihåg när min sambo va på semester 15dagar med sin familj och jag va helt själv.. fy va jobbigt det va. kunde inte sova, hur kan två veckor ta såå lååång tid??

Hoppas du får en mysig lång helg med killen!

=D

2010-10-07 @ 22:27:45
URL: http://boobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0