♥ 6 veckor i lördags

Godmorgon!

Har ni haft en bra helg?

Jag tycker verkligen tiden springer iväg. I fredags var det exakt 3 månader kvar till julafton och i lördags hade jag och Christian varit tillsammans i  6 veckor.

Allt känns verkligen kanon mellan oss. Till och med mina vänner har märkt att jag är så mycket gladare och lyckligare nu än jag var tidigare, och det säger inte lite det. Även hans vänner har märkt en förändring hos honom så det känns verkligen skit bra. Vi kommer så bra överens.

Denna veckan blir en kort vecka för Christian, han jobbar idag, imorgon och på onsdag sen är han lång ledig till måndag. Vi ska ju åka till Malmö på torsdag och hälsa på min familj, han är lite nervös eftersom det är första gången men det ska väl gå bra. Vi kommer ta bilen ner till Malmö, mycket pga hunden. Katterna kommer stanna hemma med kattvakt. Vi ska även klippa oss på torsdag, detta gör vi vid samma tid, samma ställe fast hos olika personer.

Helgen har för övrigt varit planerad hela tiden. I lördags åkte vi till Mantorp för att stor handla på citygross, därefter åkte vi till stan för att hämta ringarna, vad fina dom var. Nu längtar vi båda två så mycket till DET datumet, vilket det är lär ni bli varse om. Kort och gott vi var i farten från kl 11-17 och då kom Camilla och Micke till oss och fika och snacka till kl 20.00 och därefter laga vi middag och bara myste.

Igår var vi på ikea och köpte lite grejer, Christian har ju gett mig en hel gaderob här hos honom för mina kläder, jätte gulligt. Kjell kom även igår och titta på fotbollen Malmö-Göteborg, självklart vann MALMÖ :) och kjell är kvar än, ligger i soffan och sover medans jag sitter här. Christian åkte till jobb för en timme sedan.

Idag blir det en sväng till stan, måste till banken och sådär. Köpte lite smink på kicks igår som jag kommer ta bilder på sen när jag är hemma hos mig. Har även köpt en present till brorsan och hans tjej till kommande barnet.

Nu ska jag vika mina kläder och lägga in i gaderoben innan Kjell vaknar. Hoppas ni får en bra dag.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0