♥ Blir faster i december

Godmorgon sunshines!

Har ni sovit gott? Det har jag. Vi gick och la oss redan vid 23.20 igår för vi var båda otroligt trötta. Idag börjar inte Christian jobba förrän 17.30 ungefär och då blir han borta över natten med, så ikväll får man lägga sig ensam.

För ett tag sedan fick jag och familjen veta att min storebror ska bli pappa i december. Bara 14 veckor kvar nu. Det blir en liten Isabella :) precis som jag och brorsans tjej trodde. Min bror var 100% säker på en pojke. Jätte kul för dom tycker vi. Visst hon är "bara" 18 år och han 30 men dom har varit ihop i 2 år snart, kärleken har inga gränser och dessutom bor dom ju tillsammans.

Idag händer nog inte så mycket. Jag ska passa på att umgås med Krille innan han ska iväg till jobbet och i eftermiddag kommer en vän till oss på fika och sådär. Förhoppningsvis sover han över oxå så jag slipper vara ensam, gillar inte det av någon anledning.

Nu ska jag ta mig lite kaffe och sen ta tag i disken som finns här. Hade förresten en jätte trevlig fika med Linda igår och vi prata massor. Har ju hänt så mycket under tiden vi inte träffats. Hon stannar i stan månaden ut så vi ska ses en gång till innan hon åker hem.

Ska fixa min header i dagarna med för den jag har nu stämmer ju inte så bra längre.

Hoppas ni får en bra dag. Kram på er


Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

vad mysigt :)

2010-09-07 @ 11:28:50
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0