♥ Iphone 4 på väg till mig

Lotta: Måste bara säga det att visst det kanske är snabbt att köpa ringar redan men när vi ska förlova oss har vi varit ihop typ ett halv år, så förlova oss är inget vi ska göra nu direkt utan om ett antal månader fram i tiden. Och han fråga och jag sa ja eftersom det känns så himla rätt mellan oss. Eftersom han betala ringarna (4000 kr) så kommer ju såklart han behålla dom om det inte håller mellan oss. Och egentligen kan ju inte du säga något eftersom du förlova dig med Peter efter en månad när vi gick i skolan, känns det rätt så gör det

Idag beställde jag hem nya Iphone 4 med ett abonemang. Ser fram emot att få hem den.

Har precis tagit mig en duch och väntar på Christian som ska sluta om en timme. Sen ska vi åka hem till kissarna och vara där en stund hos dom och ge dom mat och lite sådär. Annars har jag klippt gräset här hemma så nu ser det vettigt ut igen :) diskat och dammsugit av har jag också gjort så känner mig riktigt duktig idag.

Kommer lägga in bilder sen när jag hämtat kameran.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0