♥ Mycket fickpengar med 25 000?

En kompis till mig hade lämnat en kommentar om hur jag kan ha med mig 25 000 i fickpengar till USA så jag ska försöka svara på det. Menar 25 000 svenska är ju typ 3531 dollar så egentligen är det inte så mycket känns det som.

Lotta: Eftersom USA har varit drömmen i 23 år snart 24 så har jag haft tid på mig att spara till denna resan. Det är så man får göra, det tar tid men det är så värt det till slut i allafall. Dessutom blir det ju att man shoppar rätt mycket i USA och därför är det bättre att ha med sig för mycket än för lite pengar eftersom jag inte tar med något visa kort så jag kommer ha svårt för att ta ut pengar på plats i såfall.

På lördag är det 5 veckor som jag och Christian varit tillsammans, tiden går jätte snabbt när man är kär. Händer nog inte så mkt i helgen, vi är ett gäng på 10 pers som ska ut på lördag är det tänkt och på söndag kommer Christians bror och hälsar på här.

Någon som vet hur mkt man jobba per dag? Igår jobba Christian från kl 05.00-21.30 och det är ju lite väl häftigt. Jag är så förbannad på hans chef. det är ju typ 16 timmar han jobba igår. Fattar inte hur han orkar.

Min killkompis sov över här hos Christian inatt med, så vi sitter här och dricker kaffe och snackar en massa. Christian stack till jobb vid 04.30 :-(

Vad ska folket göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: "novala"

Hej :D

Jättefin blogg du har! Har du lust att kolla på min också och säga lite vad du tycker om den? Du måste inte men du får gärna ta en titt om du vill som sagt ;)



Kram!

2010-09-16 @ 14:08:35
URL: http://novala.blogg.se/
Postat av: Sara

Ska du rösta? (a)

2010-09-18 @ 14:19:15
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: frida

älskar din blogg, allt bra med dig? :d

2010-09-20 @ 03:05:01
URL: http://fmbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0