♥ Seperationen är äntligen klar

Godmorgon snyggingar!

Jag hoppas ni haft det bra? Jag har haft det helt okej faktiskt.

För en vecka sen blev seperationen helt klar med mitt ex, alla hans saker är borta och jag fick nycklarna tillbaka. Visst känns det skumt men jag tänkte inte befinna mig i sitsen där jag blir kallad en massa saker av någon som ska påstå sig ÄLSKA mig, efter ett tag med sånt så ledsnar man rejält.

Just nu sitter jag hemma hos Christian, han har åkt till jobbet för en timme sedan ungefär och kommer hem ikväll. 2 dagar denna vecka kommer han sova ute på jobb, det blir ensamt. Vi har ju umgåtts 24/7 de senaste 2 veckorna då han haft semester.

Tänkte att jag skulle bjuda er på en bild på honom så ni får se hur han ser ut.

Hoppas er helg varit bra? I torsdags var vi i norrköping hos ett par vänner och hälsa på och i fredags åkte vi till cloetta center i Ljungsbro och sen har det varit väldigt lugnt.

Nu ska jag fixa lite kaffe och  sådär innan jag ska hem till mig en sväng till katterna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0