♥ Washington nästa då :)

Godmorgon sunshines!

Det märks verkligen att hösten är på väg hit nu, redan kl 20 igår kväll var det kolsvart ute. Inte undra på att man blir nerstämd *s*.

Har er helg varit bra?

Helgen har varit väldigt lugn och skön. Vi var och kolla på en spelning i lördags och igår tog vi det endast lugnt eftersom Christian åkte ut på jobb igår kväll till GBG för att vara där till 7 idag på morgonen. Han kommer dock hem sen ikväll någon gång.

Min kompis flytta ju till USA för att plugga och nu är det bestämt att jag ska åka dit. Flygbiljetterna är bokade och klara redan och även betalda. Jag blir borta mellan den 19/11-4/12 så det är lite merän 2 veckor. Vi ska även passa på att besöka New York och se någon match som är så populärt där :) Tror nog det blir skit kul faktiskt och jag ser verkligen fram emot denna resan.

Jag behöver alltså bara betala för flyget och fickpengar då :) boendet är redan klart och det behöver jag inte betala något för så det känns ju toppen. Flyget tur&retur gick på 4500 kr inklusive alla flygskatter osv då såklart. I fickpengar hade jag tänkt ha med mig 25 000 kr.

Nu ska jag dricka lite kaffe och ta tag i disken och städningen. Märkligt att det blir så mkt disk när man knappt aldrig är hemma, sover ju hos Christian varje natt :) sover så bra i hans säng nämligen.

Men jag skriver troligen sen. Kram på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0