♥ Hemligheten avslöjad: Jag är gravid

Sitter här i lastbilen och är på väg till Eskilstuna med sambon, jag och vovven följde med till jobbet idag.

Jag kan nummera avslöja att vi väntar barn :) jag testa plus den 7 mars så vi har vetat ett tag. Jag är idag i vecka 12 (11+1) och idag var vi på ultraljud. Vi fick se en liten krabat som rörde på sig allt vad den kunde, vi fick lyssna på hjärtat, en helt underbar känsla och vi fick med oss 7 bilder på pyret. Hjärtat slog med 169 slag per minut.

På lördag åker vi till Kreta, vi längtar så otroligt mkt, ska bli skönt att komma ifrån lite tycker vi.

Sitter här och hoppas vi stannar snart, detta illamåendet tar koll på mig men det hör ju till så jag står ut med det, men gud vad jobbigt.

Lägger in 2 bilder från ultraljudet vi fick idag. Nu ska jag spara på batteriet i datorn och stänga av.

Ha en fin kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0