♥ Vintern fortsätter

Hej bloggen!

Ska försöka börja uppdatera lite mer nu, det är väl inte merän rätt.

Fler som tycker våren kan komma nu? Jag är så less på snön så det finns inte. Här om dagen var det strålande sol och faktiskt ett riktigt skönt väder, men både igår och idag vräker snön ner igen.

Både jag och Christian längtar tills vi åker till Kreta den 30/4, ska bli riktigt skönt att komma ifrån lite.

Idag händer det nog inte så mycket, lugnar vädret ner sig blir det väl en längre runda med vovven sen, annars har jag diskat och kaklat av kaffebryggaren, det kan behövas ibland.

Igår så sattes vår diskmaskin in, det ser riktigt bra ut och vi är jätte nöjda över att vi gjorde det valet. Den 7/3 kommer dom och byter golv i vårt gästrum och igår var vi och valde tapeter till vårt sovrum samt gästrummet. Tur man inte betalar det själv, skulle bli rätt dyrt men vi får detta eftersom hyresvärden anser att det behövs.

Christian åkte iväg igår kväll igen men kommer hem ikväll och då har vi en underbar helg framför oss. Vi hatar att vara ifrån varann på kvällar&nätter vilket tyvärr blir så rätt mycket i hans jobb, men blir nog snart ändring på det då han planerar att byta jobb just för denna sakens skull.

Lägger in en bild på våra kissar när dom intagit sin nya klöställning :) den var verkligen omtyckt.

Jag ska sluta nu men kanske skriver senare. Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0