♥ Blir sambo imorgon

Godkväll mina vänner!

Hoppas ni mår bra? här är det bara bra, sitter och väntar på min kärlek som borde komma hem när som helst nu.

Har hållt på att packa i massor idag eftersom det blir redan imorgon vi blir sambos :) och flyttar in i VÅR gemensamna lägenhet. Känns hur bra som helst trots att vi bara varit ett par i knappt ett halvår.

Nervös är jag allt då det är första gången jag blir sambo med en kille där bådas namn står på dörren.

Vi skulle egentligen flytta på tisdag men nu fick vi nycklarna imorgon redan så vi ska flytta imorgon. På lördag morgon kommer Christians kompis hit och hjälper oss och flyttar resten. På eftermiddag/kvällen ska vi till min bästa vän då hon fyller år, så det är full rulle hela helgen.

Dessutom åker Christian iväg på jobb på söndag kväll igen så vore bra om flytten blir klar till dess. Eftersom det bara är typ 50 meter ifrån denna lägenheten vi flyttar tror jag allting kommer gå relativt snabbt.

Ikväll blir det bara att mysa med min älskling. Har något ont i ryggen efter idag, har dessutom tvättat lite så man slipper köra igång tvättmaskin i den nya lyan det första man gör. Är nyfiken på om dom satt in diskmaskinen också som vi beställde, det återstår att se imorgon. Det är rätt lyxigt med både tvätt&diskmaskin i lägenheten, bra med diskmaskin om man har många gäster.

Jag får önska er en trevlig kväll :-)

Kommer blogga snart igen, nog kommer vi inte ha internet där direkt men mobilt bredband finns ju och funkar överallt.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0