♥ Flytten är över

Godkväll!

Sitter här och väntar på min sambo, han kommer väl hem om drygt en timme från jobbet, varit iväg över natten. Vi flyttade i helgen som jag skrev och har då inte haft tid att blogga.

Vi flytta en hel del själva i fredags faktiskt, och i lördags kom Christians vän och hjälpte oss. Vi börja kl 10 och var klara runt 18 tiden, men pauser och middag emellan förstås. Även om det är lite små plock kvar i andra lyan, men det är sånt man tar i efterhand, vi har ju en månad på oss liksom :) men nu bor vi i vår nya lägenhet och trivs riktigt bra trots att det ser ut som ett bombnedslag.

Men alla de störra möblerna är på plats där dom ska stå i allafall. Vi har även fått upp nya tvn, känns riktigt bra. Engla verkar trivas kanon också.

Imorgon ska katten steriliseras och bilen ska besiktas, men det åker han gör själv eftersom jag får besök av min fina vän, det var typ 2 år sen vi sågs så det ska bli kul. Imorgon kväll åker han iväg igen.

Ville bara uppdatera så ni vet att jag lever :P

våra namn byts på dörren imorgon förhoppningsvis, då blir det mer verkligt.

Ska packa upp lite innan CSI börjar. Hoppas ni får en underbar kväll. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0