♥ Fick se bebis igår

Godmorgon sunshines!

Allt bra med er denna morgon? här är det bara bra. Jag var ju som sagt hos läkaren igår, på samma ställe jag går hos barnmorskan men detta var som sagt deras läkare. Allt gick jätte bra och sådär. Istället för att lyssna på bebisens hjärta så fick jag se h*n på ultraljud istället. Hon ville hellre göra det pga blödningen jag hade förra veckan, men det var ingen fara alls och den lill mådde jätte bra. Låg med huvudet ner och benen upp mot "taket" såg riktigt roligt ut faktiskt.

2 ultraljud på en vecka gör man ju sällan, fast på torsdag är det ultraljud på sjukhuset istället där rutinultraljud görs. Riktigt nervösa men det ska allt gå bra det också känner jag.

På torsdag åker vi till Malmö också för att fira midsommar med min familj som jag för övrigt inte träffat sedan i julas, ska bli riktigt skoj. När vi sen åker hem därifrån följer min systerson med upp och är hos oss en vecka, vi ska allt hitta på lite saker så som, kolmården, spela mini golf i berg, smultronstället och sådär.

Ska ni göra nåt speciellt i sommar?

/Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0