♥ Vecka 17+bilder på inköp till bebis

Godmorgon bloggen!

Hoppas ni mår bra? här mår vi bara bra. Det är helt otroligt, men jag går in i vecka 17 idag. Snart har halva tiden gått och det känns fantastiskt.
På tisdag ska vi till barnmorskan och då ska hon försöka lyssna på bebisens hjärta, det ser vi fram emot båda två. Och den 23:e är det dags för rutinultraljud, kommer då vara i 19+0 dvs vecka 20.

I helgen som var så var vi nere i ullared, en av mina närmaste vänner följde med. Vi sov över i en jätte fin lägenhet lördag till söndag. Det var verkligen mysigt, det fanns tv, kök osv så man kunde ju äta där och leva precis som vanligt. Det kostade 700 kr för oss 3 en natt.

På söndagen blev det en nästan en heldag på ullared, vi var där mellan 8-14 innan vi åkte hem. Vi hitta en hel del saker till bebisen som jag tänkte visa bilder på nu. Vi är riktigt nöjda med köpet. Utöver det på bilderna blev det även ett par nappar, täcke och en bebis kudde och såklart lite mammakläder till mig eftersom jag inte kan ha mina vanliga kläder nu.

Vi har ju mkt mer att köpa men vi gör det här hemma bestämde vi istället.

Nu ska jag göra mig klar för att gå ut med hunden en runda.

Hoppas ni får en bra dag









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0