♥ Back to Sweden+massa bilder

Halloj bloggen!

Hoppas ni har det bra? För det har vi i allafall. Imorgon går jag in i vecka 14 och då är det dags för inskrivning, sambon har tagit ledigt för att vara med och på torsdag är det ultraljud, riktigt längtar efter att få se den lilla knodden.

Nu har vi varit på Kreta och det har varit en alldeles underbar vecka på tu man hand. Riktigt tur hade vi med vädret också. 25 grader varje dag samt att det var upp till 30 grader varmt vissa dagar. Vi badade i havet flera gånger och det var hur skönt som helst. Vi är jätte nöjda med resan, vi kommer garanterat att åka tillbaka igen.
Vi kom hem i lördags kväll, borta bra men hemma bäst. Allt var bra, hotellet, personalen, service, all inclusive och maten, vi har absolut inget att klaga på överhuvudtaget.

Sambon är ledig idag också eftersom hans chef tog fel på dag, dom trodde han skulle vara ledig idag men det var ju imorgon, men det är ju bara skönt för honom att vara ledig en extra dag :) och jag klagar ju inte.

Passar på att lägga in lite bilder nu ifrån resan, så ni får ta del utav vår underbara semester. Har många fler bilder men får ta dom i ett annat inlägg. Vi ska iväg nu till djursjukhuset och fixa hundens allergi medicin, börjar bli dags för det har vi märkt.

Ha en fin dag

 En härlig solnedgång från balkongen

 Härliga och stora vågor

 Mysigt

 Sambon tog en bild på mig

 Älsklingen tar ett dopp

 Och jag också såklart :)

 Vi för alltid

 Min kärlek <3

 Grekisk afton på hotellet

 Jag

 Vid hotellet

 Fler än vi som bada


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0