Helgen är slut+två bilder

Godmorgon people

Hoppas helgen har varit bra? Vår har varit bra, rätt så lugn och skön faktiskt. Igår var vi och klippte oss båda två och det var riktigt skönt, planen var ju att jag skulle klippa mig strax innan förlossningen men det hanns ju inte med när den lille bestämde sig att komma en månad tidigare. Det känns i allafall riktigt skönt nu i allafall.

Därefter åkte vi och köpte en badbalja till Elias, badkaret är för stort och blir kallt snabbt och i diskhon i köket är för litet för Elias vill gärna sträcka på benen och plaska lite, så igår bada vi honom och han fullkomligt älskade det i den nya baljan, det var ett riktigt bra köp var vi båda överens om.

Nu är helgen snart slut och sambon återvänder till arbetslivet imorgon. Känns lite nervöst men det ska gå bra det med.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, kanske blir att träffa Elias farmor&farfar en sväng och sen åka till ikea och köpa kräk handdukar :-) hehe det går ju åt.

Vi passa även på att köpa en babybjörn bärsele igår. Kan ju vara bra att ha nu när jag ska vara ensam hemma om dagarna med lillkillen att han får vara nära samtidigt som jag kan ta hand om hemmet osv ändå. Vi testa bärselen igår och det gick bra.

Sen på andra bilden så vaktar Loke (som katten heter) Elias, ser så mysigt ut. Loke vakta honom även när han låg i magen.

Nu ska älsklingen ha mat så jag får avsluta här. Ha en fin dag allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0