Elias 8 mån

Godmorgon!

Gud vad tiden rusar, vart tar den vägen?

Elias är redan 8 månader och jag är i vecka 14 snart vecka 15 med den nya bebisen. Har fått se den ett par ggr denna vecka pga olika omständigheter så h*n mår bra där inne.

I tisdags morse fick jag åka ambulans in till akuten pga magsmärtor, lillen följde med men hämtades av farmor&farfar efter ett par timmar. Efter många prover osv visa det sig att jag hade infektion i tjocktarmen, gud vad ont jag hade, jag fick inte behålla nåt och var så svag till slut att jag inte kunde stå på benen.

Men nu mår jag bra igen och sambon har ju semester i 3 veckor :-)

I onsdags fick jag se den lill* på ultraljud så jag skulle dit och göra cellprov, dom vill ha extra koll på mina cellförändringar under graviditeten. Och igår morse vakna jag av det var blött i sängen, då hade jag blött så jävla dant bara sådär huxflux, som tur är fick jag komma in och ett ultraljud gjordes och bebis mår fint som tur är :-)

Vad ska ni göra i midsommar?

Här kommer min mamma och systerson upp imorgon från Malmö och firar midsommar med oss.

Nu ska jag avsluta, ville bara uppdatera lite.

Lägger in en bild på nya bebisen från KUBB UL och där var jag i vecka 12 (11+6)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0